Friday, February 21, 2014

Tarikh Bayaran BRIM 2014 20 Feb 2014



Jika diikutkan pengumuman kerajaan BRIM akan terus dikreditkan ke akaun pemohon yang layak bermula 22 Feb 2014 secara berperingkat. Tetapi bermula malam tadi ramai dah sahaba-sahabat phat yang update status mereka telah terima BRIM. ( Rujuk CIMB Clicks sahabat kita Shark )

Ingatkan mereka ni main-main tetapi ternyata semua itu adalah benar. Maka meriah lah newsfeed aku dengan perkataan BRIM tidak kurang juga yang hashtag #BRIM.



Mereka yang dilhat menerima BRIM ini adalah dikalangan pemohon bujang yang menerima RM300.00.

Mungkin kerajaan selesaikan pemohon bujang dahulu dan kemudian akan selesaikan pemohon yang telah bekeluarga.Di katakan juga mereka yang menggunakan bank CIMB, Bank Islam dan Hong Leong Bank telah menerima BRIM bermula malam tadi.

Korang yang dah terima atau belum BRIM boleh la tinggal kan komen di bawah ok.


21 comments for "Tarikh Bayaran BRIM 2014 20 Feb 2014"

bujang tapi tak dapat pon lagi....sob3 :'(

da ada yg dapat.. ada gk updated kat fb

blm..xbg no akaun pun ms kemaskini..hahahaha

lom dapat sebab ibu tunggal..hahahaha

gunakan dengan sebaiknya bagi mereka yang dapat.. ;)

Saya dh dpt tpi 450 jer nper yer

Saya dh dpt tpi 450 jer nper yer

sy tk apply lg... bila I blh apply lg Dan it mane nk dpt form

sy blum dpt lagi ohh... kata update nobor acc dapat awal nape smpi blum dpt eekkk.....sedih ohhh kwn lain sumua dpt i je belum