Monday, September 23, 2013

Cinta Jannah Episod Akhir




Jika diikutkan iklan kat TV3 minggu ni cerita Cinta Jannah akan berakhir. Mesti semua fans cerita ni dah tak sabar nak tunggu kesudahan nya kan.

Kalau ikutkan iklan kat tv tu apa yang aku nampak si Tg Puan emak si Aril tu bertudung dan menangis. Jadi aku simpulkan kat sini yang last episod nanti si Tg Puan tu insaf atas apa yang dilakukan.

Ini andaian aku berdasarkan pengalaman menonton drama-drama melayu la.Hehe entah betul atau tidak aku pun x tau.

Sama-sama kita tunggu je la nanti kesudahan nya cerita tu.Iklan cerita untuk ganti Cinta Jannah pun dah keluar.Nampak macam layan je tapi tak apa lah biar peminat yang tentukan nanti.




5 comments:

  1. Suka citer ni.. hahaha..

    Menyampah dengan Damia tu... :p

    Citer baru tu adaptasi dari novel.. Novel tu akak tak baca lagi..

    ReplyDelete
  2. alamak..tak layan pulak cerita ni..mesti peminat citer ni excited nk tgk last episod ek

    ReplyDelete
  3. salam...jempot join my segmen... http://izzriidris.blogspot.com/2013/09/segmen-bloglist-izzri-idris_21.html

    ReplyDelete
  4. alaaa tak ikut pn cerita ni.. nnt bleh tgk kat tonton ;)

    ReplyDelete
  5. aku layan jgk cite ni. hahaha. kdg menyirap jgk tgk. sebaik cite, drama lebih.

    ReplyDelete