Friday, June 22, 2012

Fakta Kenapa Orang Bujang Kena Kahwin


Assalamualaikum WBT

Kenapa orang bujang kena kahwin?? Terang-terang dah kat atas gambar tu sebahagian daripada kemanisan berumah tangga. Jadi kepada semua yang berkasih-kasih tu siap sedia la untuk mempercepatkan korang punya perancangan perkahwinan.

Tak payah sentuh isteri pun dah dapat pahala dah..baru tenung je tu..betapa besar nya hikmah disebalik perkahwinan tu kan.

Kepada semua pasangan suami isteri buat lah apa yang telah disenaraikan dalam gambar kat atas ek. Dan bagi yang merancang nak kahwin tu ini kira pembakar semangat untuk korang la. Yang tengah hangat bercinta tu selalu selalu dengar lagu Ana Raffali + Suhaimi Mior Hassan + Altimet "jgn pegang2 duduk renggang2 ;-)

p/s : byk jemputan kahwin bulan ini



Thursday, June 7, 2012

Jadual Perlawanan Euro 2012 / Euro 2012 Match Schedule



Full Schedule
Friday, June 8
Poland vs. Greece (Group A): 12 a.m. ET on ESPN
Russia vs. Czech Republic (Group A): 2:45 a.m. ET on ESPN

Saturday, June 9
Netherlands vs. Denmark (Group B): 12 a.m. ET on ESPN
Germany vs. Portugal (Group B): 2:45 a.m. ET on ESPN
Read More