Thursday, March 29, 2012

Jarum peniti cucuk ke otak???

Assalammualaikum WBT


Kisah ini terjadi zaman dulu masa aku kecik kecik. Aku pasti ada dikalangan korang jugak yang merasai pengalaman ini kot. Zaman budak-budak pemikiran kita "lurus" je mana ada fikir lebih-lebih ye tak.Jadi apa yang kita nampak dengan mata kasar itu la benda yang otak kita akan fikir.


Ok korang pernah tak tengok mak korang atau kakak korang pakai tudung masa korang kecik-kecik dulu.Lepas dia orang pakai tudung kat kepala mesti dia orang cucuk jarum peniti kat tepi kepala dia orang kan. Sebelah kiri dan kanan.
ehsan : Hud Ilham
Read More

Tuesday, March 20, 2012

Hari Kraf Kebangsaan 2012

Assalamualaikum WBT


Ini adalah khidmat pesanan masyarakat. Just nak share kepada semua bagi pihak pejabat aku. Jemput untuk hadir ya.



Kraftangan Malaysia akan menganjurkan Hari Kraf Kebangsaan 2012 (HKK2012) yang akan bermula pada 21 Mac hingga 2 April 2012 di Kompleks Kraf Kuala Lumpur. Penganjuran kali ke 10 tahun ini memaparkan konsep 'Pop Art' dengan mengetengahkan pembaharuan dalam penganjuran.
Read More

Tuesday, March 13, 2012

Blogger Wanita Tercantik Di Malaysia

Antara blog Blogger Wanita Tercantik Di Malaysia.











Read More