Tuesday, October 11, 2011

YEY!!! Dapat BE yang ke 9,10 & 11 dari Nuffnang

Syukur Alhamdulillah sejak dapat BE yang ke 4,5,6,7 dan 8 hari tu masa bulan puasa ( SILA RUJUK SINI ) makin laju plak si encik Nuffnang nak bagi BE yang ke 9,10 dan 11....aku terkejut jugak tengok..tapi inilah rezeki nama nya dan semoga encik Nuffnang tidak putus-putus nak bagi aku BE lagi lepas ni...



Tiada apa yang dapat diucapkan selain syukur atas rezeki ini dan kepada Encik Nuffnang teruskan la bagi phat BE lagi ya....mungkin ini adalah rezeki baby phat yang bakal lahir bulan 11 nanti....kepada korang semua jangan lupa dok klik-klik tabung-tabung yang ada kat blog ini ya....kepada semua pembaca-pembaca & pelawat-pelawat blog ni...aku ucapkan TQ so much...tanpa kedatangan korang x mungkin aku leh dapat BE kan....korang memang terbaik..tiada lah guna nya blog ini tanpa kehadiran korang untuk sudi singgah dan baca ...once again TQ




12 comments for "YEY!!! Dapat BE yang ke 9,10 & 11 dari Nuffnang"

BE BE dab BE LGI :kecewa aku jeles :tlg aku pun nak gak BE :ohno :majuk :babai

aku lom faham lagi natang ni phat!

phat nape xnak bg tgk bape dpt??
baru jep nak suh belanje :ape
hohohoho ,xde ah guro je

tak pernah dpt BE lagi nihh :kecewa
tahniah bakal dapat baby. waaa..baby baby. hihi

sama gak..dpt be 9 10 11 gak..hehe

wahhhhh!
belanje la..
plisss :P



luv,
cik ana