Wednesday, December 22, 2010

Tempat Berkelah Yang Patut Korang Pergi (x pergi rugi)

Hye kawan2.. (Old School Rocka' Part 1)

Aku hari ni just nak kongsi kenangan aku ngan kawan-kawan masa aku kerja di Perodua Rawang dulu....Tp cite ni bukan kat opis tp kat tempat perkelahan...Aku ngan beberapa opis mate telah rancang pergi mandi manda pada hujung minggu pada 16 May 2009..Aku, Wanzi, Toyu, Pojie dan 2 member toyu telah berkelah ke Pertak....ala jln nk ke bukit Fraser.....mmg cantik tempat ni...air nye pun sejuk....Kami semua bwk ikan, ayam, kerang dan mcm2 lagi mknn untuk kami bakar.....walaupun just 6 org je tp mmg meriah la.....masing2 pun bujang mase ni....sape yg x penah pegi lg ke sini jgn lupe pegi mmg best...Pertak ni kat area2 KKB....
Aku pun malas nk tulis pnjg2 so korang layan la gambar-gambar yg ada...k...

View di Pertak

Ni kat empangan KKB sebelum Pertak.Selalu shooting drama kat sini kan?Korang perasan x?

Sejuk beb

Dah Macam Tugu dah hehehe

Cantik

Lapar2

Aku & kuzie